Passa al contingut principal

Jeroglífic fàcil (L'anhel dels catalans és transformar...)

Disculpeu aquests dies que no estic fent publicacions, doncs estic tenint un munt de feina.
M'abstindré de comentar l'esborrany de la llei Wert, ja que estic molt indignat. I no només per l'esborrany en si... també perquè em fa ràbia que la gent només es desperti quan apareixen les notícies que ens perjudiquen. D'aquí uns dies estareu tranquils una altra vegada?
Catalunya s'enfonsa en tots els sentits i és l'obligació dels catalans salvar-la! No podem adormir-nos ni un moment.

Avui només us deixo un petit jeroglífic de resposta molt fàcil.


No podem esperar més, hem d'exigir que es faci el referèndum l'any vinent per marxar d'aquest estat que ens maltracta i no ens estima. Hem de marxar per trobar el nostre camí. #ReferèndumJa

Comentaris

  1. imagino que no cal respondre, però ho diré perque em fa il·lusió respondre-ho.

    Catalunya en Estat!!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada