Passa al contingut principal

Jeroglífics sobre animals

Què us passa, pringats!!! No entenc per què entreu en aquest bloc! No havia vist mai una cosa tant estúpida i avorrida!!

Que no ho creieu així?? Esteu sonats!!

Sí... és cert... jo també hi sóc... hi participo... però ho heu d'entendre, home!! Necessito calers i no puc tornar a la trena abans de Nadal, que me mare vol que em mengi els torrons amb ella!!

Per cert, el meu nom és Rebel, un nom que em descriu molt bé, doncs res del que veig m'agrada i em vull enfrontar al món!! De fet tot em fot fàstic... em podria dir Fastigós, Capullo, Psicòpata... però Rebel em mola més!

Bé... doncs jo només faig aquesta entrada per anunciar-vos els nous jeroglífics que hem penjat al YouTube. Aquests van sobre animals.

Us deixo amb el vídeo pringats!!!


Comentaris