Passa al contingut principal

Augeni - Acudit i les negres?

Bona nit mal parits!!!! Benvinguts un dia més a una de les meves entrades en aquest bloc! En aquesta ocasió estic content del cagar!! perquè us vinc a presentar una nova incorporació al canal de youtube eduvila2.

La cara nova és ni més ni menys que Augeni!!! l'intent d'imitació d'un dels millors humoristes de Catalunya, Eugeni o Eugenio, com vulgueu...

Amb ell m'havia trencat la caixa toràcica milers de vegades. Tenia un estil i un repertori insuperables.

A més a més, entre els seus acudits n'hi havia un que m'agradava més que els altres. L'acudit de les ovelles blanques i negres. De ben petit, quan el meu pare va sortir a comprar tabac i ja no va tornar, aquest acudit em va consolar i fer-me passar una millor infantesa. Potser creureu que exagero, però si no el coneixeu, quan l'escoleu us agradarà moooolt!!!

S'ha de dir que l'intent d'imitació no arriba ni a la sola de la sabata de l'original, és una imitació una mica cutre, però s'ha de valorar l'esforç.

Bé, us deixo amb el vídeo capsigranys!!


Comentaris