Aquestes són alguns dels dibuixos que vaig fer fins el 2008 en els blocs l'Emigrant Liberal i La Revifalla. Ara les recupero per de tant en tant anar penjant noves creacions i opinions que em passin pel cap.
Hola de nou!!
Sovint ens sentim atrets per allò que és escàs, creient erròniament que l'escassetat és per si mateixa un senyal de superioritat o una f...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada