Retorn

Aquestes són alguns dels dibuixos que vaig fer fins el 2008 en els blocs l'Emigrant Liberal i La Revifalla. Ara les recupero per de tant en tant anar penjant noves creacions i opinions que em passin pel cap.

Hola de nou!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sobre la percepció i el criteri del plaer (atribuïble a Filodem de Gàdara)

Sovint ens sentim atrets per allò que és escàs, creient erròniament que l'escassetat és per si mateixa un senyal de superioritat o una f...